Przygoda w Rivellon
Dołącz do Świata Gry
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Przygoda w Rivellon Strona Główna
->
Tales from Thedas
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Sprawy ogólne
Sprawy sesyjne
Sesje
----------------
Tales from Faerun
Tales from Middle-earth
Tales from Thedas
Tales from The Wastes
Historical Tales
Inne
----------------
Offtopic
Quizy
Choroby
Otchłań
----------------
Czeluści Otchłani
Bestiariusz
Uzbrojenie
Organizacje
Magia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Athaair
Wysłany: Pon 11:13, 08 Sie 2011
Temat postu: Klasy
Wojownik
- Wojownicy to postaci stojące zawsze na pierwszej linii, stanowiące podporę każdej drużyny, która stanie się celem wrogiego ataku. Korzystają z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, posługują się także potężnymi zdolnościami specjalnymi, czerpiącymi z pokaźnych zapasów wytrzymałości postaci.
Mag
- Magowie to jedyna klasa postaci potrafiąca rzucać zaklęcia, zarówno ofensywne, jak i służące wsparciu samego maga oraz członków jego drużyny. Choć magowie mogą korzystać z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, nie dysponują w tym aspekcie wyjątkowymi umiejętnościami. Zamiast tego preferują strzelające magicznymi pociskami kostury.
Łotrzyk
- Łotrzykowie to sprytni wojownicy, triumfujący w walce dzięki kombinacji szybkości, przebiegłości oraz szerokiego zakresu umiejętności. Eliminują wroga w sposób niespodziewany, zanim ten zda sobie sprawę z zagrożenia. Łotrzykowie z łatwością otwierają zamki, obezwładniają przeciwników i podkradają się do nich, by z zaskoczenia zadać zabójczy cios w plecy.
Berserker
- Gdy wpadnie w szał, berserker traci częściowo świadomość, stając się niszczycielską siłą niosącą śmierć i kalectwo. Należy jednak pamiętać o tym, że jego żądzę krwi trudno podtrzymać.
Czempion
- Czempiona zawsze łatwo zauważyć na polu walki, stojącego ramię w ramię ze swymi sprzymierzeńcami, wykrzykującego podnoszące na duchu słowa z głębokim przekonaniem, które wroga doprowadza na skraj rozpaczy.
Templariusz
- Templariusze są zmorą magów, którzy pobłądzili. Neutralizują ich najgroźniejsze zdolności, by drużyna mogła dokończyć dzieła.
Łupieżca
- Łupieżcy to ucieleśnienie koszmarów, masochiści, którzy flirtują ze śmiercią, przeświadczeni, że sprowadzą w ten sposób śmierć na swych wrogów.
Mistyczny Wojownik
- Mistyczny wojownik to mag posługujący się niekonwencjonalnymi metodami, odrzucający potęgę bezpośrednich magicznych ataków na rzecz konwencjonalnego uzbrojenia, które opanowuje w sposób doskonały.
Mag Krwi
- Mag krwi posługuje się zakazaną magią, która w mniejszym stopniu opiera się na wykorzystaniu lyrium oraz many, zamiast tego czerpiąc bezpośrednio z esencji życia. Ich zaklęcia mogą wydawać się odpychające, lecz są niezwykle potężne, umożliwiając nawet odebranie wystawionym na ich działanie istotom wolnej woli.
Zmiennokształtny
- Wyszkolony w sztuce transformacji zmiennokształtny nigdy nie jest przeciwnikiem, z jakim spodziewali się zmierzyć jego adwersarze.
Uzdrowiciel Dusz
- Uzdrowiciel dusz nigdy się nie spieszy, ponad błyskawiczną siłę ofensywną przedkłada pewne zwycięstwo, w którego odniesieniu pomagają mu niezłomni sprzymierzeńcy.
Skrytobójca
- Skrytobójcy to niezwykle skuteczni mordercy, zdolni znaleźć słabe punkty przeciwnika, które wykorzystać mogą oni sami, a także ich sprzymierzeńcy.
Bard
- Tylko najbardziej niewinni spośród bardów uważają siebie wyłącznie za dostarczycieli rozrywki. Wielu z nich to mistrzowie manipulacji, którzy dzięki swemu zawodowi zyskują łatwy dostęp do osób będących przy władzy. Nie nadają się do walki w pojedynkę, koncentrując się zamiast tego na inspirowaniu sprzymierzeńców i zniechęcaniu wrogów, przechylając w ten sposób szalę zwycięstwa na stronę swojej drużyny.
Szampierz
- Szampierze to mistrzowie szybkości, uników oraz finezji – gdy zaatakuje przeciwnik, błyskawicznie się przemieszczają, zadając dezorientujące ciosy lub atakując jego słabe punkty.
Łowca
- Łowca to przyjaciel zwierząt i, co ważniejsze, ich zaprzysięgły sprzymierzeniec. Łowca w potrzebie zawsze może liczyć na pomoc w postaci dodatkowej pary szczęk wyposażonych w ostre zębiska.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin