Athaair
God of Rivellon
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 1616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pon 11:13, 08 Sie 2011 Temat postu: Klasy |
|
|
Wojownik - Wojownicy to postaci stojące zawsze na pierwszej linii, stanowiące podporę każdej drużyny, która stanie się celem wrogiego ataku. Korzystają z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, posługują się także potężnymi zdolnościami specjalnymi, czerpiącymi z pokaźnych zapasów wytrzymałości postaci.
Mag - Magowie to jedyna klasa postaci potrafiąca rzucać zaklęcia, zarówno ofensywne, jak i służące wsparciu samego maga oraz członków jego drużyny. Choć magowie mogą korzystać z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, nie dysponują w tym aspekcie wyjątkowymi umiejętnościami. Zamiast tego preferują strzelające magicznymi pociskami kostury.
Łotrzyk - Łotrzykowie to sprytni wojownicy, triumfujący w walce dzięki kombinacji szybkości, przebiegłości oraz szerokiego zakresu umiejętności. Eliminują wroga w sposób niespodziewany, zanim ten zda sobie sprawę z zagrożenia. Łotrzykowie z łatwością otwierają zamki, obezwładniają przeciwników i podkradają się do nich, by z zaskoczenia zadać zabójczy cios w plecy.
Berserker - Gdy wpadnie w szał, berserker traci częściowo świadomość, stając się niszczycielską siłą niosącą śmierć i kalectwo. Należy jednak pamiętać o tym, że jego żądzę krwi trudno podtrzymać.
Czempion - Czempiona zawsze łatwo zauważyć na polu walki, stojącego ramię w ramię ze swymi sprzymierzeńcami, wykrzykującego podnoszące na duchu słowa z głębokim przekonaniem, które wroga doprowadza na skraj rozpaczy.
Templariusz - Templariusze są zmorą magów, którzy pobłądzili. Neutralizują ich najgroźniejsze zdolności, by drużyna mogła dokończyć dzieła.
Łupieżca - Łupieżcy to ucieleśnienie koszmarów, masochiści, którzy flirtują ze śmiercią, przeświadczeni, że sprowadzą w ten sposób śmierć na swych wrogów.
Mistyczny Wojownik - Mistyczny wojownik to mag posługujący się niekonwencjonalnymi metodami, odrzucający potęgę bezpośrednich magicznych ataków na rzecz konwencjonalnego uzbrojenia, które opanowuje w sposób doskonały.
Mag Krwi - Mag krwi posługuje się zakazaną magią, która w mniejszym stopniu opiera się na wykorzystaniu lyrium oraz many, zamiast tego czerpiąc bezpośrednio z esencji życia. Ich zaklęcia mogą wydawać się odpychające, lecz są niezwykle potężne, umożliwiając nawet odebranie wystawionym na ich działanie istotom wolnej woli.
Zmiennokształtny - Wyszkolony w sztuce transformacji zmiennokształtny nigdy nie jest przeciwnikiem, z jakim spodziewali się zmierzyć jego adwersarze.
Uzdrowiciel Dusz - Uzdrowiciel dusz nigdy się nie spieszy, ponad błyskawiczną siłę ofensywną przedkłada pewne zwycięstwo, w którego odniesieniu pomagają mu niezłomni sprzymierzeńcy.
Skrytobójca - Skrytobójcy to niezwykle skuteczni mordercy, zdolni znaleźć słabe punkty przeciwnika, które wykorzystać mogą oni sami, a także ich sprzymierzeńcy.
Bard - Tylko najbardziej niewinni spośród bardów uważają siebie wyłącznie za dostarczycieli rozrywki. Wielu z nich to mistrzowie manipulacji, którzy dzięki swemu zawodowi zyskują łatwy dostęp do osób będących przy władzy. Nie nadają się do walki w pojedynkę, koncentrując się zamiast tego na inspirowaniu sprzymierzeńców i zniechęcaniu wrogów, przechylając w ten sposób szalę zwycięstwa na stronę swojej drużyny.
Szampierz - Szampierze to mistrzowie szybkości, uników oraz finezji – gdy zaatakuje przeciwnik, błyskawicznie się przemieszczają, zadając dezorientujące ciosy lub atakując jego słabe punkty.
Łowca - Łowca to przyjaciel zwierząt i, co ważniejsze, ich zaprzysięgły sprzymierzeniec. Łowca w potrzebie zawsze może liczyć na pomoc w postaci dodatkowej pary szczęk wyposażonych w ostre zębiska.
|
|